pl

Ważne informacje firmy AFD-Market

AFD-market nie prowadzi sprzedaży środków odurzających, psychotropowych i ich prekursorów wymienionych zgodnie z polskim prawem.
Państwo może sprawdzić aktualną listę przedmiotów zabronionych, klikając na następujący link https://zakon.rada.gov.ua/

Jeśli nie udało się znaleść interesujące pozycji w katalogu na stronie, prosimy o kontakt z nami. Katalog nie jest kompletny i będzie dalej rozwijany.
Artykuły, które czasowo nie są ujęte w katalogu, mogą być wysyłane w 100% w systemie "DropShipping", z magazynów dostawców. W tym celu prosimy o kontakt z nami i podanie listy interesujących Państwa przedmiotów. W najkrótszym możliwym czasie udzielimy informacji na temat wysyłki i kosztów towaru.

Procedura realizacji zamówienia i wysyłki

  • Zamówienia w trybie telefonicznym są przyjmowane zgodnie z harmonogramem sklepu..
  • Zamówienia online są przyjmowane 24/7.
  • Zamówienia przyjmowane w dni robocze do 16-30 włącznie, wysyłane są dzień w dzień. Po 16-30 przesyłka jest przenoszona na następny dzień.
  • Towary na warunkach częściowej lub całkowitej przedpłaty są wysyłane dopiero po wpłynięciu środków na nasze konto. Warunki kredytowania są regulowane przez bank! Zazwyczaj od kilku minut do 3 dni.
  • Nasz sklep zastrzega sobie prawo do zażądania przedpłaty w wysokości 150 UAH za przesyłki realizowane przez firmy transportowe za pobraniem.
  • Czas pakowania i wysyłki różni się w zależności od liczby sztuk, całkowitej objętości, a także od systemu dostawy (DropShippinglub wysyłki z naszego magazynu).
  • Wymagany czas do zaliczenia, kiedy to nastąpi, jak również wymagany czas na pakowanie i wysyłkę zamówienia są podsumowane!

Sytuacja 1: Zamówienie nie jest duże, w pełni zaopatrzone, a przedpłata albo nie jest wymagana, albo szybko wpływa na nasze konto. Na przykład, Zamówienie jest złożone w dzień powszedni około 15-00, w zamówieniu tylko 3-5 pozycji, o łącznej wadze 3-5kg. Takie Zamówienie będzie realizowane dzień w dzień. Państwo może przyjść po nią albo dostać ją tego samego dnia.

Sytuacja 2: Jest podobna do pierwszej, ale skorygowana o opóźnienie ewentualnej przedpłaty. Na przykład, Zamówienie jest składane pod numerem 15-00, zaliczka otrzymywana jest w wysokości 17-20. Zamówienie to zostanie przeniesione na następny dzień roboczy do wysyłki. Odbiór osobisty będzie nadal możliwy dzień w dzień (nie wymaga przedpłaty).

Sytuacja 3: Zamówienie duże, ale w pełni dostępne w naszym magazynie. Żadna przedpłata nie jest wymagana ani nie jest szybko dopisywana do naszego konta. Na przykład, Zamówienie jest realizowane w dzień powszedni około 12-00, w zamówieniu 100 lub więcej litrów spirytusu, który musi być spakowany na 1 litr. Zamówienie jest uważane za objętościowe i wymaga 1 dnia na przygotowanie. Innymi słowami, zostanie on w każdym przypadku przeniesiony do wysyłki na następny dzień, a następnego dnia zostanie wysłany o godzinie 17-00. Dostawa przy odbiorze jest możliwa po pełnym zestawieniu zamówienia. Uwaga! Im więcej towaru i im mniej opakowań jednostkowych, tym więcej czasu potrzeba na jego ukończenie.

Sytuacja 4: Zamówienie nie jest duże, ale sprzedaż niektórych przedmiotów jest możliwa tylko poprzez system DropShipping. Na przykład zamówiliście Państwo 3 produkty, które są dostępne w naszym magazynie i 3 produkty, które są dostępne tylko w magazynach naszych dostawców. W tym przypadku Zamówienie zostanie wysłane po 100% przedpłaty; dla 3 przedmiotów, które mogą być sprzedawane tylko przez system DropShipping. Zebranie takich zamówień trwa do 2 dni roboczych, czasami przesyłka jest przesuwana na 3 dni. Odbiór osobisty jest możliwy po pełnym zestawieniu zamówienia. UWAGA! Maksymalny czas wysyłki takiego towaru może zwiększyć opóźnienie banku w zaksięgowaniu!

Sytuacja 5: Jjest podobna do czwartej, skorygowanej o to, że przedpłata została dokonana i zaliczona w piątek. W tym przypadku kompletacja zamówień rozpocznie się w następny poniedziałek, a jej termin upływa w środę! Odbiór własny jest możliwy po złożeniu kompletnego zamówienia.


Minus Pojemniki!

UWAGA: Koszt WSZYSTKICH towarów przedstawionych w katalogu produktów na naszej stronie internetowej jest podany z uwzględnieniem hermetycznych kontenerów do pakowania, wysyłki i dalszego transportu. 

Specjalnie dla naszych stałych klientów, którzy dokonują odbiór osobisty towarów z magazynu naszej firmy w Kijowie, nasz sklep internetowy ma specjalną funkcję “MINUS POJEMNIKI”. 

Państwo może skorzystać z tej opcji w swoim "Koszyku"po wysłaniu potrzebnego towaru w żądanej ilości i objętości. Bezpośrednio przed złożeniem zamówienia będą Państwo mieli możliwość wyłączenia kosztów opakowań z ogólnej listy zamówień. W rezultacie, koszt zamówienia zostanie przeliczony bez nich automatycznie. W ten sposób można Kupić nawet 1000l po jednym litrze, przy zachowaniu ceny hurtowej samego produktu.

Przykład 1:Państwo chcę umieścić towar w swoim kontenerze, po prostu wyłącz go z koszyka.
Przykład 2:Państwo chcę zmienić domyślne opakowanie na bardziej wygodne w użyciu. Na przykład 100l alkoholu wlejmy do 10l kanistrów. W tym celu, po wykluczeniu standardowego opakowania, należy określić właściwą ilość opakowania, która jest dla Państwa wygodniejsza. Napełnianie jest darmowe. Płacisz tylko za towar, i za opakowanie. 
Przykład 3: Państwo chcę wymienić szkło na tańszy plastik. W tym celu, po wyłączeniu domyślnego opakowania, prosimy wybrać odpowiednie opakowanie i katalog. Oczywistą sytuacją jest to, że Państwo chcę zastąpić dwa szklane butiki dwoma plastikowymi. 

Dalsze szczegóły dotyczące zamówienia (płatność, wysyłka) zostaną omówione z naszym menedżerem, który skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia realizacji zamówienia i szczegółów.